The Penis


KÄRLEK på de nya Macarna i redigeringsrummen! Jag var inte ensam om att vara överlycklig... Äntligen få redigera snart. Ja, jag är tönt och har saknat Avid.


Sweet!


Ja, jag var tvungen. Haha. :D

Slapp dag till hundra! Kollade på the Pianist (ca 2 och en halv timme) ändå till lunch + lite till, den var väldigt bra dock aningen för hemsk för mig. Klarar inte av sånt, börjar bara garva. Skulle sen snacka om filmen, sket sig ju direkt när Emma sa lite fel i vad den hette. Menmen, vi gjorde det bästa av situationen. Garvade väl bara 80% av presentationen. Typ.
Hann också kolla igenom hela Mp09 i Lida dokumentären vi gjorde och som snart ska cuttas - minnen!!
Plus att engelskan gick bajsbra. Guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0