Seize the day



Ja, asså. Det var väldigt bra. Wääääääääh!! Grönan var fucking fullt, alla kom inte in. Skojar inte. Det var så sjukt trångt, man hade verkligen inget space. När ngn rörde sig så rörde sig alla.
Hatar folk som knuffas, spec eftersom jag hade Max med mig. Blev halft orolig när han klämdes hela tiden, menmen. Värt nu när man ser bilderna!

Så läskigt. Sista låten var The storm, och när "lalalalalalalalalalalal osvosv" partiet var så sprang man fram och tillbaka. Då vare tre tjejer som ramla, och blev (helt seriöst) överkörda. En hade fotavtryck på skuldran, dom tog sig för ryggen och grät som fan. Läskigt. Var halvt mwihi resten av gångerna vi skulle springa.

Bäst var Seize the day och So you do. Mina fötter är heeelt döda, gick från Grönan till Sergels torg. Det är fan långt.
















Imorrn skulle vi filmat, men så blev det inte (tyvärr). Jakobsberg och träffa Slemma, Slasper och Slampus blire iaf, fetsome!



Nu är jag typ astrött, det inklusive döda fötter betyder bara en sak - sängen. Åh fyfan vad skönt. Längtarlängtarlängtar. Om man ändå var handlingskraftig nog att gå hela vägen dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0