Låtar som väcker minnen. Rikigt gamla minnen.

"Som för var och en känns det ibland ganska så ensamt, jag känner igen många problem vi har gemensamt. Här är jag lita på mig, när du är svag låt mig få stödja dig. För en vacker dag då är det jag som säkert behöver dig. Jag är där om du ber mig så fort som det går, alla behöver någon att lita på"

"En sån här dag när solen lyser det är varmt runt omkring, man känner att man myser och man gör ingenting"

"Tussitussitussitussitussilago åh vad fin du är, tussitussitussitussitussilago nu är våren här"

"Alla kan spela och sjunga sången som hörs i vår sal, alla kan dansa samba i vår karneval. Samba samba sambalelele alla kan dansa i vår karneval, sambasambasambalelele alla kan dansa i vår karneval"

"Vi kan spela, dansa och sjunga, från tidig morgon till sena kväll. Rytmen gör att kroppen den gungar, ändå kan vi höra allt gnäll"


Ja. Jag hitta vårt gamla musikhäfte från typ 3an. Myspys.
(saknar INTE första låten. shit vad man tröttna att sjunga den varje fucking dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0