Halvirriterad

Nu har jag pluggat turism sen jag kom hem - och är inte ens klar med första läxan. Herregud. Har mer än dubbelt så mkt kvar. Börjar märka att mitt tålamod börjar ta slut. Läste igenom mina svar, och det sista var ganska drygt. Kan man lämna in ett sånt här svar på frågan "Varför har folk under de senaste 50 åren börjat åka mer bil än tåg?"
Svar: 

a)    För bilen kan man ta när man vill, vart man vill, man slipper dela den med andra störda människor och man slipper sitta mittemot en tjock pojke som äter illaluktande Sourcream and Onion. Därför tror jag folk hellre tar bilen. Konstigt va.

Yup. Definitvt dags för en pluggpaus.



Smsar med Löviz. Hahahah älskar när man sitter själv och skrattar högt. Och sen kollar på skärmen och slutar tvärt.
Btw älskar bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0