Epic fail. Fast ändå ganska ofail.



Jaa. Jag och SOfia drar in till Gamla stan, hittar rätt adress och undrar vart fan alla är. Smsar Hannes, "Hej! Jag och en kompis tänkte kolla in minglet, men vart är det? Hjälp..!" och får svaret "Hej.. det var igår ... men det händer saker varjee dag fram till valet blablablabla" (orkar inte skriva hela. Var rätt så långt. Jag svarar "Shit! Awkward. Aja, kanske ses på ngn annan grej" och han svarar "Har du gått med i CUF än? :D"
Jaa du. Lite sugen på att joina alltså. Skulle vara kul att vara lite insatt. Synd att man blev intresserad så sent bara!





Så jag och Soff drog till ett asmysigt fik, köpte varm choklad och prataprataprata. ♥
När dom stängde vid halv tio drog vi till Slussen, jag köpte cola så satte vi oss och prata lite (mkt) mer. Samma ställe jag och Vic var på på vår låååångpromenad genom stan. Asmysigt. 

Var  dock tvungen att dra hem ganska tidigt (strax efter 22) eftersom jag hade glömt att skriva filmanalysen som skulle va inne senast 23.59. Är nu K L A R med den och ska bara chilla och njuta av långhelgen. Hoffmaestro imorrn med brudsen. Underbart.
Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0