Alliansen, alliansen, allialliansen allialliansen

Jag är typ... jättesämst på att blogga D:

Anyways. Idag traska jag in i Tumba Gymnasium 8.40, när vi egentligen ska börja 10.20. Ogillas. Vad som däremot gillas var debatten vi satt och glodde på fram till 11.40. Man blev helt... insatt. Jag har känt mig ganska vänster innan, väldigt mkt vänster & miljö.
Sen kom Hannes med stort H. Han representerade Centern, och var typ.. grym. Han fick alla att titta snett på allt som var vänster, vilket var ganska roande.
Gav honom min mejl, blev så intresserad att jag kan tänka mig att hjälpa Centern i valet. Haha sjukt.

Nuuu måste jag plugga GALET! Har filmanalysläxa tills imorrn, ett pm till fredag och två megamegamegastora turismläxor.
Två skott i huvudet tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0