Morgontankar

Igår gick jag upp samma tid som idag (6.45) och var klar prick en timme senare (alltså precis då jag skulle gå). Idag vart jag klar 10 över och har nu supermkt att göra. Näääj.
Det kmr väl sådär 1 och en haklv min innan man absolut senast måste gå.

MÖTE IKVÄLL! ÄNTLIGEN! Och förhoppningsvis bleka håret, börjar bli gult på vissa ställen. Inget vackert alls.

Allt gick btw bra igår. Gjorde en redovisning på engelskan, och ljudläggningen av Gröten gick super. Först var man väl aningen passiv och satt mest och lekte cp med Lollo och Vic, men efter lunch vart det bättre.

Videoinlägg efter mötet ikväll tror jag. Känner att jag måste få berätta allt.

Kram!



Var ute på promenad med Slemma igår, lalla runt som vanligt i Rissne/Duvbo. Så mys. Såg sen på Efterlyst att det är en man som försökt våldta en kvinna i Rissne tub. Känns tryggt. Lämna skiten dirrens dirr när man har råd. Skulle aaaaldrig bo på ett sånt här pissigt ställe om jag hade barn, det ska ju fan vara tryggt. Det finns idioter överallt, men på vissa ställen fler än andra. T.ex. precis här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0