Barn är vackra

Haft en superbra dag på alla sätt. Först kalas för lillebror och sen chillkväll med sköna människor. Mkt garv, nice käk, hittade en ny smarrig cider (utan mkt alkohol vilket var bra för mig. Fortf inte så sugen påre efter Rålis för typ 78 år sen. Ja, jag är seriös. Nästa helg däremot, hehe. Vad, ngn gång måste man ju börja igen. Oj vilken lång, onödig parantes det blev nu).

Anyways. Fick två superfina bilder på Oscar & Leo idag. Underbara barn.





Barn är så mkt vackrare än vuxna. Kolla formerna bara. Helt underbara.  
Nu måste jag sova! Egentligen är detta också alldeles för sent, har liksom filmmöte imorrn. Skärpning. Iofs så är det först vid 14. Hoppas verkligen jag hinner till derbyt, inte köpt biljett än men eftersom biljetterna inte direkt går åt som smör i solsken (går inte ens åt som smör i regn), så lär jag ju få tag i en i sista minuten imorrn också.

Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0