Madde Mörbult och Bella Tvålfager

Hade en pretty awesome dag med Bella igår. Först tog vi feeetaste långprommisen från hennes place (ungefär vid Duvbos tbana), till Råsunda, till Vasalund, runt halva Råstasjön, halva Lötsjön, upp till Duvbo, buss till ICA Maxi i Sumpan sen gå till tuben därifrån. Snacka Kalle Anka fötter efter.

Vi köpte fryst pizza och Marabou att tjocka på, sen drog vi hem till mig, käka, snacka.... och kolla Hem till Midgård. Måste vara skönaste programmet ever, vi garva som fan. Kär i Tyke. Spec när han dreglar.









Ska man tjocka så ska man tjocka ordentligt


Trött chey @min terass 02:03

SHIT. Desperat behov av en rakhyvel. Nu är mina ben inte okej någonstans.
Ja, jag tyckte ni borde veta det.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0