Tänk om jag vetat



Svårt som fan

Nu känner jag mig så maktlös. Har liksom gjort vad jag kunnat nu, kan inte göra mer.
Så jävla jobbigt med väntan, det är ju liksom det här jag... typ... det är så sjukt viktigt.
Betyder allt just nu.

Fokusera. Andas. Gå vidare. Sluta tänka.

...
aa, för det är ju så jävla lätt också.

2010-06-16 @ 17:45:30


Tankar från sängkanten

Inte kunnat sova typ... alls. Vid 5 kolla jag klockan och "suck". Ville fan få några timmar inatt.
Var antagligen för mkt tankar om allt, om igår, om framtiden.
Hatar att vänta. Magen är i uppror, tusen miljarders fjärilar (hehe. skrev fjärtilar först. det hade varit lite småkul om jag inte märkt. synd), och ett smått illamående.
Tänk om man hade kunnat stänga av hjärnan? Okej, vissa verkar ju alltid ha avstängd hjärna, skulle fan vara väldigt praktiskt.
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

Snart Cypern! Då kanske man kan släppa det för några minuter iaf... fast bara kanske ;)
2010-06-20 @ 11:26:12



Efter teaterseminariet. Gud vad nervös jag var.
OCH SÅ BLEV DET SÅ FUCKING BRA!

Ville bara muntra upp mig själv lite genom att tänka på filmen. Allt (okej, inte riktigt allt men nästan) förutom det känns så himla... vet inte, asdåligt. Kan bero på att jag är sjuk och har pms, ska jobba hela helgen och Gnaget tabba sig rejält igår.

Allt blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0