Sommaren '10

Snodd från Peter08. Hehe ;D

-Har du druckit tills du spytt?  - Ja. Jävla nudlar som inte grundar -.-

-Sårat någon?
 - Hoppas inte!

-Förlorat en vän?
  - Tappat kontakten med vissa under sommarn, men inte förlorat               

-Träffat nya människor?
  - Skoja inte! Bästa var helt klart Cyperngänget.

-Kysst en främling?
   - Yes              

-Tagit droger?
   - Testar lite nytt varje dag. Nej men seriöst. Inte ens rökt. Fett stolt efter kvällen på Rålis.          

-Haft en sommarflört?
  - Hoppas det kan bli mer än bara sommar. :)          

-Gråtit?
  - Bara när vi kom hem från Cypern tror jag. Då var det ganska rejält. Och när jag såg Titanic!    

-Skrattat tills du kissat på dig? - Tyvärr inte!

-Tältat?    - Lida innan sommarn. Mucho najjs bajjs.

-Varit vaken en hel natt?    - Naaaaj lägger mig efter Bolibompa varje kväll. Om jag orkar kolla hela.       

-Solat?     - Typ bara på Cypern. Var för deprimerande att sola i Sverige efter. :((((

Badat?         - Samma svar                                   



-Haft ett förhållande?
     - Nope             

-Gjort dig riktigt illa?
          - Slår mig minst en gång varje dag, så ja.           

-Gjort några nya percingar/ tatueringar?     - Naveln, men det var iofs i våras. Och lillfingret.

-Läst en bok?         - Absolut, Är det någon där satt jag och nästangrät till på Cypern. Läs!

-Skickat fel sms med flit?         - Aldrig förstått grejjen med att göra det. 

-Suttit vid datan en hel natt?        - Nä.

-Näckat?         - Fan vad jag missat.                                   

-Solat naken?           - Nudist javisst!                          

-Fått utegångsförbud?           - ...  

-Sagt "jag älskar dig" och menat det?    - Varje dag

-Sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
     - Varje dag

-Varit i slagsmål?        - Krille ngn gång säkert.

-Pussat någon utav samma kön?     - Never have, never will.

-Sjungit högt på ett berg?        - Idag!


... fan frågorna tar ju aldrig slut!


-Kysst någon i regnet?
             - Nej, men skulle lätt vilja! Med en som hänger upp och ner. Ooo hello.  


-Kysst någon i skogen ?
               - Nä, fan skulle vi göra där inne?

-Kysst någon du inte borde?          - Typ.

-Tappat rösten?                      - Två saker man inte tappar; mobil och röst.

-Varit på festival?                 -  Naa.

-Gått upp i vikt?                - Heh (a)

-Gått ner i vikt?                - Nej!

-Brännt dig?                        - Gillar stavningen på bränt. Aa det har jag.

-Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken?  - All bränna är snygg bränna. Nästan.

-Varit utomlands?                 - Hmm.... kmr inte ihåg. Jo juste. Cypern. SÅ så var det.

-Gjort ett bra köp?               - Cyklopet!

-Tagit upp kontakten med en gammal vän?   - Tror inte. Eller lite kanske.

-Haft skadeglädje?                      - När har man inte det?

-Sovit under bar himmel?                 - Tyyyp. Ungefär en kvart i Lida.

-Vad kommer du sakna mest?         - Saknar Cypern varje dag, och kmr nog göra det länge till.

-Har du svart ärligt på alla frågor?
        - Vilka frågor?


Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

2010-08-21 @ 23:00:18
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0