Rindö baby!

JAG ORKAR INTE DET HÄR ÄR FUCKING TREDJE GGN JAG SKRIVER DET HÄR INLÄGGET SÅ NU FÅR NI FAN LÄSA HELA.

Okej, nu när jag fått ur mig det dampanfallet så kan jag fortsätta.

Haft grymma dagar på Rindisland (ja, jag skrev precis såhär i dom två förra inläggen). Båtat, badat, glassat, slappat, stekat, chillat och lallat med Emelie och Sofia.
Också provat på vindsurfing. Gick sådär pga
1) Det var ingen vind
2) Det var första ggn jag stod på en vindsurfingbräda.
Meeeen tkr ändå det gick okej. Kom ju faktiskt upp med både mig själv och seglet. Att komma ngnstans tar jag en annan dag.

Upp kinda tidigt imorrn. Ska till stan med Samurajfia, köpa biljetter till ♥AIK♥-bp + en ny plattång. RIP på min nuvarande.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0