Randööööm

Hej jag suger på att uppdatera. Skyller på att jag inte har en egen data.

Imorrn är det back to allvaret i skolan. Okej, allvar och allvar. Himla allvarligt när vi leker I en annan del av Tumba typ... ja, jämt.

Shoppat massa skolgrejjs idag för första ggn sen typ sjuan. Fattig. 219 kr slösa jag på tråk. Smart som man är tog man inte med nyklar, så satt utanför dörren i en halvtimme som en luffare, sen när jag fick tag i Krille så var dom på fotbollsträning. Score!
Så blev en kväll hos Slem, och det var ju inte helt fel!

The Ark på Grönan imorrn. Blir nog väldigt awesome. Älskar ju dom lite. Okej, inte dom. Älskar Ola Salo.

Anyways, kanske börjar uppdatera lite nu. Eller inte. Only time will tell.

SKRIVA KONTRAKT TILL FILMEN SNART.
omg.




Älskar dig!!! Finns ingen jag kan prata med lika mkt som med dig, ingen som jag garar lika mkt med, ingen som förstår mig lika bra och ingen jag kan vara mig själv med så som jag kan med dig.


Kommentarer
Postat av: emma lillasyster olund

du vet vad jag tycker madde. du är den finaste människan på planeten jorden. när jag mår som bäst, det är då jag är med dig! du är min bästavän, och min storasyster. genom åren. jag älskar dig

2010-08-18 @ 20:34:11
URL: http://emmmaolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0