Obeskrivligt

Det är det enda ord jag kan beskriva kvällen med. Fyfan vad bra det var. Fyfan, fyfan, fyfan.
Jag älskar The Ark. Eller nej, jag älskar Ola Salo. Mannen är.... alltså, herregud. Inte fått såna rysningar
sen Håkan Hellström på samma scen 4/9 förra året. Den här kvällen kmr jag minnas länge.

Dom började med Take a shine to me, fortsatte med Clamour for Glamour, sen Father of a son. Några av mina favvisar. Sen It takes a fool to remain sen. Alltså, hur han förklarade den... "Nu ska alla idioter bara släppa allt tillsammans med oss andra idioter. Våga vara ni. Våga vara a fool". Något sånt. Herregud.
Tänk om man kunde leva efter dom orden? Att våga vara a fool, för det är så man är som mest sain? Vi lever i en värld som styrs av att allt är så pinsamt, så ska det ju fan inte va!
Älskar honom lite. Han är smart på riktigt. Ola Salo for president.

Mot slutet sa dom det här blir sista låten". Då spelade dom ngn random. Minns inte.
Efter en massa "En gång till!" så kom dom tillbaka. Ombytta. Då körde han Let your body decide. Jag älskar den, men alltså... vart i helvete tog Calleth you, COmeth I ägen?! Och Stay with me?!
Sen..... sen sa han att sommaren är slut. Men den kommer tillbaka. Och det gör dom också. Om vi kallar på dom. VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL. Calleth you, Cometh I. Börja nästan grina fan, sjöng skrek så in i helvete.

Bilder imorrn efter plugget.
Nu ska jag platta barret, puss hej!


Från när vi var på Allsång. Snygg är han!

Kommentarer
Postat av: eva

hejhej, har frågestund. vore snällt om du ville ställa en fråga:

http://gillmanthatsright.blogg.se/2010/august/fragestund.html#comment



ha det bra, kram! :)

2010-08-20 @ 10:28:54
URL: http://gillmanthatsright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0