Jag var bara inte gjord för dessa dagar

  • Jag vill ha choklad, fast den är flera meter ifrån mig. Ngn vänlig som kan ge mig den? Snälla?
  • Somnade på pendeltåget, om jag dreglade eller inte förblir en gåta.
  • Lyckades också missa att larmet var på när jag gick in. Lyssna på musik. Satte mig och kissade. Mamma ringde, musiken stängdes av. Då hörde jag hur det tjöt. Panik.
    Hade hjärtat i halsgropen flera minuter. Det var väl dagens verk I guess.

    Ååååh hade första mediadagen idag. Satt inne i B studion hela dan och kola på massa klipp från olika filmer. Ska också se hela filmer, som typ Batman begins, När lammen tystnar, Supersize me mfl. Blir nog najjs. Ögonbindel på NLT eftersom jag verkligen hatar skräckfilmer.
    Fick se klipp från Cape fear iockså. Redan "sett" den så vet hur grymt creepy den är. Menmen.
    S J U K T kallt var det! Kunde lätt bryta av mina fingrar när vi gick ut därifrån.

    Skrev upp oss på att få filma/redigera/vara reporter eller programledare på livesändningar skolan gör ibland. Dadadadada I'm lovin it.



    Ska leka deprimerad och ligga i sängen utan att prata med ngn resten av dan nu.
    ...fan vad skönt. Och helt omöjligt med tanke på att jag har en 3årig och en 6årig brorsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0